Betaalmethoden

Betaalmogelijkheden:

1. iDEAL: 

Als u bankiert via internet bij ABN AMRO, ASN bank, ING, Rabobank, SNS, Regiobank, Triodos, Van Lanschot Bankiers of Knab kunt u via onze site op een veilige manier een elektronisch betaling van uw bestelling regelen. Een elektronische betaling via internet is te vergelijken met een PIN-betaling in een winkel. Na het plaatsen van uw bestelling, kiest u voor de betaalmethode iDEAL. Er opent zich een pagina waarin u de bank waarbij u online bankiert kunt selecteren. U volgt dan de procedure die u gewend bent met betalingen via internetbankieren. 

2. Bancontact / Mister Cash: 
Deze betaalmethode zal gelijk verwerkt worden in ons systeem.

3. Achteraf betalen

Billink voert voor www.loveitfashion.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale factuur van billink via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. U kunt bij www.loveitfashion.nl betalen met een digitale factuur tot een bedrag van € 250,00 als u voor de eerste keer betaalt via Billink. Bent u al bekend bij Billink kunt u betalen tot een bedrag van                 € 500,00 .Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met digitale factuur voert Billink een gegevenscontrole uit. Billink hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met digitale factuur niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode. U kunt bij vragen altijd contact met Billink opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de Billink website. 

4. KBC (Alleen voor belgische klanten)
Onze Belgische klanten kunnen kiezen voor KBC indien zij hier klant zijn. Deze betaalmethode is speciaal voor belgische klanten. Zij kunnen in hun vertrouwde betaalomgeving hun bestelling betalen.

Mijn betaling is niet gelukt wat kan ik doen?
Er zijn verschillende reden waarom een betaling niet gelukt is. Hieronder staat per betaalmethode uitgelegd wat je kunt doen.

Je iDEAL of Bancontact/Mistercash betaling mislukt?

Lukt het niet om met iDEAL te betalen? Kijk eerst of het geld wel van je rekening afgeschreven is. Is dit niet het geval? Plaats dan een nieuwe bestelling, iDEAL betalingen worden namelijk direct van je rekening afgeschreven. Is het geld wel van je bankrekening afgeschreven maar heb je geen bevestiging van je bestelling ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice en zoek bij je afschrift het transactienummer op. 

Je creditcard- of Paypal betaling wordt geweigerd?

De creditcardmaatschappij voert automatisch een controle uit aan de hand van een aantal criteria. Mogelijk heb je een verkeerde vervaldatum van je creditcard ingevuld of is je tegoed niet toereikend.

Wil je je bestelling toch snel ontvangen? Plaats dan een nieuwe bestelling en betaal met iDEAL

Ik wordt geweigerd bij Billink?

Billink voert een groot aantal automatische controles uit voordat zij de betaling goedkeuren. Helaas hebben wij geen inzicht in de reden van afwijzing. Hiervoor kun je contact opnemen met Billink. 

Wil je je bestelling toch snel ontvangen? Plaats dan een nieuwe bestelling en betaal met iDEAL

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »